CX & Loyalty Conference: All about Experience
18 Οκτωβρίου, 10:00πμ
Αεριοφυλάκιο 1 - Αμφιθέατρο «Μιλτιάδης Έβερτ», Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων
Σύμφωνα με την παγκόσμια έρευνα “Global Customer Experience Research 2021” της KPMG International σε 26 χώρες και 88,000 καταναλωτές
— Η εξατομίκευση εμπειρία παραμένει βασικός πυλώνας του loyalty, για 21 από τις 26 αγορές
— 75% των πελατών είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερο σε μια εταιρεία ή μάρκα που θεωρούν ηθική
— 90% των καταναλωτών θεωρούν την επίλυση ενός προβλήματος ως το πιο σημαντικό ζήτημα στην εξυπηρέτηση πελατών
— 63% των καταναλωτών θεωρούν την αξία (value) ως πρωταρχικό κριτήριο στην επιλογή ενός προϊόντος ή υπηρεσίας
Τους τελευταίους 24 μήνες η σημασία του Customer Experience έχει αυξηθεί σημαντικά. Οι ανάγκες των πελατών αλλάζουν και αυξάνονται συνεχώς, ειδικά μέσω της ψηφιακής προσβασιμότητάς τους 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα. Με τις αγορές να γίνονται όλο και πιο ανταγωνιστικές και τους πελάτες να περιμένουν μια εξατομικευμένη εμπειρία σε όλα τα σημεία επαφής, η διασφάλιση μιας βελτιστοποιημένης και χωρίς τριβές εμπειρίας πελατών είναι πιο σημαντική από ποτέ.
Η παροχή μιας εξαιρετικής εμπειρίας πελάτη δεν είναι πλέον προαιρετική….είναι ένας ουσιαστικός παράγοντας διαφοροποίησης για τις επιχειρήσεις, που μπορεί να προσφέρει ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Το CX & Loyalty Conference σηματοδοτεί την επανεκκίνηση μιας σειρά φυσικών συνεδρίων της KPMG στην Ελλάδα και θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 18 Οκτωβρίου.
Με κεντρικό μήνυμα “All about Experience”, το εφετινό συνέδριο θα φέρει σε επαφή top στελέχη και thought leaders από κορυφαίους οργανισμούς για να συζητήσουν και να αναδείξουν τη διαρκώς αυξανόμενη σημασία του Customer Experience για τους οργανισμούς, παρουσιάζοντας τις παγκόσμιες τάσεις, καινοτομίες και νέες ιδέες, καθώς και τις στρατηγικές ευκαιρίες που θα οδηγήσουν τις επιχειρήσεις στην κερδοφόρα ανάπτυξη και την επιτυχία.
Περισσότερες πληροφορίες & δήλωση συμμετοχής εδώ.
Πέμπτη, 10 Ιουνίου 2021
Customer Service Trends 2021: Are you ready for them?
200+ στελέχη παρακολούθησαν το 16ο Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών.
Νέες Τεχνολογίες, Robotics, Τεχνητή Νοημοσύνη, CX και στο επίκεντρο ο Άνθρωπος.
Πώς ανταποκρίθηκαν οι εταιρείες στην εξυπηρέτηση των πελατών της στο δύσκολο διάστημα που πέρασε; Είναι έτοιμες να υιοθετήσουν τις νέες τάσεις στην εξυπηρέτηση πελατών; Πώς μπορούν να αξιοποιηθούν οι νέες τεχνολογίες, τα robots και το ΑΙ για καλύτερα αποτελέσματα;
Τις κρίσιμες αυτές ερωτήσεις απάντησαν έμπειροι ομιλητές από 6 χώρες του κόσμου και πολύπειρα στελέχη από την εγχώρια αγορά, στο πλαίσιο του 16ου Συνεδρίου Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών. Το συνέδριο πραγματοποιήθηκε από την Boussias και το ΕΙΕΠ (Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών), την Πέμπτη 10 Ιουνίου με τη συμμετοχή 200 στελεχών επιχειρήσεων.
Βασικά συμπεράσματα που προέκυψαν από τις ενδιαφέρουσες παρουσιάσεις και case studies είναι τα εξής: μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις στην Εξυπηρέτηση των Πελατών είναι πρώτα να αναγνωρίσουμε τις ανθρώπινες ανάγκες του. Η σωστή αξιοποίηση των AI, Data και Analytics για omnichannel personalization, καθώς και η ευελιξία και η προσαρμοστικότητα, είναι σήμερα περισσότερο από ποτέ απαραίτητα στην εξυπηρέτηση πελατών και στη διαμόρφωση εξαιρετικού customer experience. Καμιά εταιρία δεν έχει την πολυτέλεια να προσφέρει κακή εμπειρία στους πελάτες της.
Η αναβάθμιση των δεξιοτήτων των εργαζομένων στην εξυπηρέτηση πελατών, καθώς η διασύνδεση της ανθρώπινης τεχνογνωσίας και των ρομπότ λειτουργεί ουσιαστικά στη μεταφορά αξίας στον πελάτη και οδηγεί στη βελτίωση της παραγωγικότητας των επιχειρήσεων.
Το συνέδριο
Οι προσδοκίες εξυπηρέτησης των πελατών είναι υψηλότερες από ποτέ.
Εάν μια εταιρεία δεν παρέχει εξατομικευμένη, γρήγορη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση σε όλα τα σημεία επαφής και αλληλεπίδρασης με τους πελάτες, η συνολική εμπειρία των πελατών πάσχει. Σήμερα, οι καταναλωτές βλέπουν το επίπεδο υπηρεσίας που λαμβάνουν ως βασικό παράγοντα στην απόφασή τους να αγοράσουν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία έναντι των ανταγωνιστών τους.
Έρευνα της PwC, δείχνει ότι το 52% των πελατών είναι πρόθυμοι να πληρώσουν επιπλέον για γρήγορη και αποτελεσματική εμπειρία πελατών.
Η γνώση των τελευταίων τάσεων εξυπηρέτησης πελατών και η ενσωμάτωσή τους στη στρατηγική εξυπηρέτησης πελατών θα βοηθήσει την επιχείρηση να εκσυγχρονιστεί και να συνεχίσει να βελτιώνει τη συνολική εμπειρία που παρέχει στους πελάτες της.
Agenda
https://www.customerserviceconference.gr/agenda/
Testimonials
Statements of Key Leads
https://www.customerserviceconference.gr/#testimonials
Ομιλητές
Το line-up των ομιλητών του συνεδρίου αποτελείται από διακεκριμένους επαγγελματίες από την Ελλάδα και το εξωτερικό, οι οποίοι θα μιλήσουν για ό,τι πιο φρέσκο έχει να παρουσιάσει η αγορά σε θέματα customer service και customer experience, για τις τεχνολογικές εφαρμογές και τις καλές πρακτικές που εμπνέουν, κινητοποιούν και δίνουν τροφή για σκέψη στα στελέχη του χώρου.
History
Δείτε φωτογραφίες από τις προηγούμενες διοργανώσεις και κατεβάστε τις παρουσιάσεις.