To Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) σε συνεργασία με τη Boussias Communications, διοργανώνει το 15ο Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών. Στο ετήσιο συνέδριο-θεσμός συναντιόνται κάθε χρόνο κορυφαία στελέχη από τον ευρύτερο χώρο του customer management και παρουσιάζονται οι κυρίαρχες τάσεις στην εξυπηρέτηση πελατών. Στο πλαίσιο της πανδημίας, το κορυφαίο ετήσιο συνέδριο για την εξυπηρέτηση πελατών γίνεται υβριδικό, με την επιλογή να το παρακολουθήσετε από κοντά ή από το γραφείο σας. Η φετινή διοργάνωση τοποθετεί στο spotlight την πελατοκεντρικότητα και προσκαλεί τις διοικήσεις των επιχειρήσεων να αναρωτηθούν: «Εξυπηρετούμε τους πελάτες μας όπως θα ήθελαν να εξυπηρετηθούν;»
Τρίτη, 4 Ιουνίου 2019
Στο ετήσιο συνέδριο-θεσμό του ΕΙΕΠ συμμετέχουν κάθε χρόνο περισσότερα από 250 ανώτατα και ανώτερα στελέχη.
Τρίτη, 22 Μαΐου 2018
Το Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών στοχεύει στην ανάδειξη των προκλήσεων που αντιμετωπίζουν οι σύγχρονες Διευθύνσεις Εξυπηρέτησης Πελατών, μέσα από την αποτύπωση της σημερινής τους λειτουργίας στην επιχείρηση, της συνεισφοράς τους στην εμπειρία του πελάτη, αλλά και στην συνολική της απόδοση. Αποτελεί ένα δημιουργικό πεδίο ανταλλαγής απόψεων, σχολιασμού και γνώσης όλων των εμπλεκόμενων φορέων, οργανισμών και επιχειρήσεων. Διοργανώνεται σε συνεγασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών.